måndag 20 juni 2011

Jag ångrar mig...:

Vallmon jag skrev om tidigare blommade nästa dag ut på mindre än en timme. Detta sagt av min mamma; När jag gick till butiken hade den än inteslått ut, men när jag kom tillbaka hade den blommat ut! Rätt snabb iallafall. Och så här ser den ut nu:


Twilight, min nya favvoserie?
Har jag skrivit tidigare att min favvoserie e Harry Potter? Ja det ha ja nog. Men iallafall, så håller jag nu på att läsa boken Om jag kunde drömma. Den e SÅ bra! Men kanske jag gillar Harry Potter liiite mer, iallafall.

Detta står på baksidan:
Tre saker var jag absolut övertygad om. Den första var att Edward var vampyr. den andra var att det fanns en del-och jag visste inte hur stark den delen kunde vara- som törstade efter mitt blod. Och den tredje var att jag var villkorslöst och ohjälpligt förälskad i honom.
Detta e slutet av ett kapitel (kan jag avslöja) och jag lovar den som läser denna fantastisk läsning!

Jag har ändo inte läst färdigt den än, men väntar så på att få läsa nästa del!

Ha en skön fortsättning på dagen (kvällen)!

Kram!

1 kommentar:

  1. Jag sa ju att den var bra, sötnos! Jaja, kul att du börjat läsa dom iallafall! Och det jag skrev tidigare om att blomman var långsam? Glöm det...

    SvaraRadera